Δωρεάν μεταφορικά σε όλη την Ελλάδα για αγορές 75€ και άνω.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Θα πρέπει άμεσα και το αργότερο εντός 7 ημερών από την παράδοση του/των προϊόντος/-ων σε εσάς ή σε πρόσωπο που  μας έχετε υποδείξει, να ενημερώσετε την εταιρία για την ύπαρξη του ελαττώματος.

Για την επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων σας μπορείτε να επισκεφτείτε το κατάστημα φυσικό κατάστημα Fenalie (διεύθυνση: Αναγνωστοπούλου 36, Τ.Κ 10673, Κολωνάκι, Αθήνα). Εναλλακτικά, στέλνετε το αίτημά σας γραπτώς στο info@fenalie.gr. Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά στο 210 3640467.

Τα προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση, με κλειστή συσκευασία. Σε περίπτωση που ανοίξετε τη συσκευασία του προϊόντος φροντίσετε να το επιστρέψετε σε καλή κατάσταση, μαζί με όλα τα μέρη και τα εξαρτήματα από τα οποία αποτελείται.

Τα έξοδα επιστροφής του ελαττωματικού προϊόντος βαρύνουν την εταιρία, εφόσον η επιστροφή γίνει με τον ενδεδειγμένο και τυποποιημένο τρόπο επιστροφής που υποδεικνύει εταιρία. Σε περίπτωση που εσείς επιλέξετε διαφορετικό τρόπο αποστολής του ελαττωματικού προϊόντος, τότε τα έξοδα αποστολής βαρύνουν εσάς.

Σε κάθε περίπτωση το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Στην περίπτωση που επιλέξετε την αντικατάσταση του προϊόντος, τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος (που στέλνεται σε αντικατάσταση του ελαττωματικού) καλύπτονται εξολοκλήρου από την εταιρία.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΑΝΤΙΤΙΜΟΥ ΑΞΙΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΜΕΝΩΝ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Εφόσον πληροίτε τις προϋποθέσεις επιστροφής, το ηλεκτρονικό κατάστημα www.fenalie.gr θα σας επιστρέψει το ποσό που αναλογεί στην αξία των εμπορευμάτων που επιστρέφετε με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την αρχική συναλλαγή (πιστωτική κάρτα ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό για πληρωμές με αντικαταβολή).  Η επιστροφή του αντίτιμου των επιστρεφόμενων προϊόντων θα πραγματοποιείται το συντομότερο δυνατό. Σε κάθε περίπτωση, θα πραγματοποιείται αφού μας έχετε ενημερώσει γραπτώς για το αίτημα επιστροφής των προϊόντων και εμείς δεχτούμε την επιστροφή τους καθώς και εφόσον τα προϊόντα έχουν παραδοθεί πίσω στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.fenalie.gr.

 

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Έχετε το δικαίωμα να προχωρήσετε σε (αναιτιολόγητη) υπαναχώρηση (δηλαδή να μας αποστείλετε το προϊόν που έχετε αγοράσει και να σας επιστρέψουμε το τίμημα που έχετε καταβάλλει για την αγορά του προϊόντος, χωρίς να χρειάζεται να δικαιολογήσετε την απόφασή σας) εντός 14 ημερών από την παράδοση του/των προϊόντος/-ων (ή εφόσον πρόκειται για περισσότερα προϊόντα που περιέχονται στην ίδια παραγγελία και περιήλθαν σε εσάς σε διαφορετικούς χρόνους, από την παράδοση και του τελευταίου προϊόντος) σε εσάς ή σε πρόσωπο που μας έχετε υποδείξει.  Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης, οφείλετε να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την σύμβαση με μία ξεκάθαρη δήλωση στο e-mail μας info@fenalie.gr. Εφόσον ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης, η εταιρία μας θα σας επιστρέψει το χρηματικό ποσό που έχετε ήδη καταβάλλει για το/τα προϊόν/-τα, συμπεριλαμβανομένου του κόστους αποστολής (δαπάνες παράδοσης), με εξαίρεση
μεταφορικά κόστη και πρόσθετες δαπάνες παράδοσης που έχουν προκύψει επειδή επιλέξατε τρόπο παράδοσης διαφορετικό από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προφέρει η εταιρία. Το κόστος επιστροφής του/των προϊόντος/-των βαρύνει αποκλειστικά εσάς Η επιστροφή του τιμήματος θα γίνεται με το ίδιο μέσο το οποίο εσείς είχατε επιλέξει για την αρχική συναλλαγή.  Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και να μην φέρειγδαρσίματα, χτυπήματα, αλλοιώσεις κλπ. Επίσης, το/τα επιστρεφόμενο/-να προϊόν/-τα θα πρέπει να αποστέλλεται στην πλήρη αρχική του/τους συσκευασία (κουτί, νάυλον, αφρολέξ κλπ) η οποία δεν θα πρέπει να έχει σκισίματα, φθορές και αλλοιώσεις, και να περιλαμβάνονται σε αυτήν όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας. Η εταιρία έχει δικαίωμα να μην επιστρέψει το τίμημα εαν διαπιστώσει ότι το επιστρεφόμενο προιον έχει καταστραφεί, φθαρεί, γδαρθεί, αλλοιωθεί. α ίδια δικαιώματα έχει η εταιρία και στην περίπτωση που διαπιστώσει ότι δεν έχετε επιστρέψει όλα τα επιμέρους μέρη του/των προϊόντος/-των

 

Updating…
  • Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.